27 Şubat 2013 Çarşamba

Hüseyin Çelik: Bizde makam ve mevki hırsı olmadığı için çatlak yok




Adalet ve Kalkınma Partisi(AK Parti) Genel Başkan Yardımcısı Hüseyin Çelik, AK Parti öncesinde her kabine değişikliğinde depremler olduğunu belirterek, “Biz makamların mevkilerin geçici olduğu bilinciyle hareket ettiğimiz için çatlaklar oluşmuyor. Son yapılan kabine değişikliğinde de böyle oldu.” dedi. Hüseyin Çelik, partilileri birlik ve beraber olmaya, daha yoğun tempoda çalışmaya çağırdı. AK Parti’nin Adana’da yapılan 10. Bölgesel Yerel Yönetimler Toplantısı’nda konuşan Hüseyin Çelik, “Her kabine değişikliği, sadece kabine değil parti kongrelerinde yapılan değişikler bile ciddi depremlere, partide dargınlıklar, çatlaklar meydana gelirdi. Partiler sıkıntılar yaşardı. Çok şükür bugüne kadar yapılan hiçbir kabine veya partideki değişiklik bir çatlamaya yol açmamıştır. Bütün makam ve mevkilerin geçici olduğu bilinciyle hareket ettiğimiz için çatlaklar oluşmuyor. Bu da AK Parti’nin farkıdır. Son değişiklikte böyle olmuştur.” dedi. Kendisinden önce konuşan Ekonomi Bakanı Zafer Çağlayan’ın Türkiye’nin 10 yıl öncesiyle şuandaki durumunu anlattığını ifade eden Hüseyin Çelik, “Gerçekten geldiğimizi durumu çok güzel özetledi, anlattı bizde anladık. Kısa boylu birine ‘darı’ lakabı takmışlar. Adam kendine sürekli ‘darı‘ dendiği için kendini darı sanmaya başlamış. Dışarıya çıkamaz olmuş, tavuklar beni yer diyormuş. Sonra onu psikologa göndermişler, terapiye almışlar. Sonra adam kendinin ‘darı’ olmadığını anlamış. Ben darı değilim tavuk beni nasıl yiyecek, nasıl bu kadar zaman kaybettim diyerek hayıflanmış. Beni taburcu edin demiş. Bunu hastaneden göndermişler 5 dakika sonra geri gelmiş. Demiş ki, ya ben anladım darı olmadığımı da peki bunu tavuklara nasıl anlatacağım demiş. Biz Türkiye’nin nereden nereye geldiğini anlatıyoruz ama bunu Sayın Kılıçdaroğlu’na nasıl anlatacağız?” diye konuştu. Hiçbir başarının tesadüf olmadığını aktaran Çelik, ikisi referandum olmak üzere 7 seçime girdiklerini ve hepsinde de vatandaşın yanlarında yer aldığına işaret etti. CHP Genel Başkan Yardımcısı Hurşit Güneş’in AK Parti'ye ajan gönderdiğini öne sürerek “Bu işi nasıl yaptığımıza dair. Bana bunu sordular. Bize ajan göndermesine gerek yok. Adıyla şanıyla gelsinler. Hatta CHP gençlik kollarını getirsinler onları eğitelim. Ama bizim ilk dersimizin konusu nezaket ve samimiyet olacak.” ifadesini kullandı.Hangi başarıyı yakalarlarsa birilerinin buna kulp takacağını aktaran Hüseyin Çelik, AK Parti’nin kurulduğu günden bu yana birilerinin sürekli önüne takoz koymaya çalıştığını söyledi. Hüseyin Çelik, “Afyon’da kurucular kurulu olarak programımızı şekillendirmek üzere gittik. O günkü derin devletin uşaklarından biri beni aradı. ‘Sen bu ekibe yakışmıyorsun, yol yakınken dön. Tayyip Bey ile ilgili kasetler çıkacak, genel başkanınıza geçit verilmeyecek şöyle olacak böyle olacak’ diye bana telkinde bulundu. Ona dedim ki, ‘Sen bunları bana anlatmadan ben bu harekete 4 kolla sarılmıştım. Artık ahtapot kollarıyla sarılacağım’ dedim.” şeklinde konuştu. AK Parti ile ilgili sürekli entrikalar çevrildiğini anlatan Çelik, başarı elde etmeyince de 2008’de kapatma davası açıldığını hatırlattı. 12 Eylül'e kadar bu statükonun mağduru durumunda olduklarını ancak referandumda milletin bunları parçaladığını ifade eden Hüseyin Çelik, “Başbakan bizim için Everest’tir. Ama Himalaya Dağları'na da ihtiyaç var. Bu bölgede Kilis ve Osmaniye hariç hepsi büyük şehirdir. Dört bakanımız var bu bölgede. Partimizde önemli görevler alan illerimiz var bu bölgede. Tek adam yönetimi yoktur. AK Parti Tayyip bey partisidir diyorlar biz birbirimizin tamamlayıcı parçalarıyız. Başbakan bizim için Everest’tir. Bizler Başbakan'ın danışmanlarıyız. Mucizeye gerek yok. Birlikte çalışırsak ama çalışırsak başarırız.” şeklinde konuştu. adana yerel seçimler adana seçimler yerel seçimler adana seçimleri adana 2014 yerel seçimleri


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder